Toyota pioniert met de Mirai en je kunt verwachten dat ook Lexus ingezet wordt om waterstoftechniek op de kaart te zetten. De 5,30 meter lange LF-FC geeft een blik op een verse generatie LS. Het Fuel Cell AWD-systeem bestaat uit een brandstofcel die de achterwielen en de elektromotoren in de voorwielen aandrijft.
Lexus LF-FC (Tokyo 2015)
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Lexus LF-FC (Tokyo 2015)
Vive la France, Vive la Différence
Re: Lexus LF-FC (Tokyo 2015)
Vind het wel een slick en spiffy ding.
-
- .
- Berichten: 13300
- Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
- Locatie: Groningen/Haren
Re: Lexus LF-FC (Tokyo 2015)
Zeker niet verkeerd, maar Lexus is wel de koning van de afzichtelijke giga-grille. Mag het een beetje sierlijker en prestigieuzer?
Vive la France, Vive la Différence
- WizardOfOss
- .
- Berichten: 11719
- Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
- Locatie: Drie keer raden...
- Contacteer:
Re: Lexus LF-FC (Tokyo 2015)
Die grille doet het traditioneel niet zo best op foto's (al valt het me hier nog mee), maar in werkelijkheid oogt ie bij de meeste modellen stukken beter. Voor de rest ziet dit er ook lekker dik en dynamisch uit, en die achterlichten zijn ronduit gaaf.
Re: Lexus LF-FC (Tokyo 2015)
Een forse grille verraadt in de regel een forse radiator die erachter schuilgaat. En een brandstofcel-auto heeft helemaal geen radiator nodig, dus zo'n forse grille slaat in dit geval als een l*l op een drumstel.
"The closest to reality car that money can buy"