Tsukuba en omstreken.

Auto's op land van herkomst
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door HondArd »

Een Celica moet je niet zien als concurrent voor een willekeurige muscle car, maar als alternatief voor de toenmalige Europeese concurrentie die dit soort voor iedereen bereikbare en alledaags bruikbare coupé-tjes ook in het assortiment had. En ten opzichte van de Capri's Mk1, Manta's A, en R15-R17's vielen de specs van deze Japanse tegenhanger die ongeveer gelijktijdig leverbaar was echt niet tegen. En gewoon is een Celica alles behalve, je prikte hem er meteen uit in die tijd.
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door weer een forummer »

HondArd schreef:En gewoon is een Celica alles behalve, je prikte hem er meteen uit in die tijd.
Dat geldt ook voor de andere drie die je noemt. Desalniettemin vind ik de Celica mk 1 nog steeds een erg leuke auto om te zien.
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door Leeuw »

Japan:
Het aantal auto's die (voor mij / ons) compleet onbekend zijn is heel erg hoog, wat ik ook niet wist is dat vrijwel elk merk meerdere logo's / merken heeft. Toyota gebruikt er volgens mij wel een stuk of 4. Een bij ons bekende uit het verleden is crown, maar dat kennen wij meer als type. Sowieso is het niet te geloven hoeveel typen een merk als Toyota heeft. Verder valt mij op hoe klein Mitsubitshi en Mazda zijn, natuurlijk rijdt er heel wat, maar geen vergelijk met Toyota, Nissan. Die Nissans Skyline (in race uitmonstering) blijven geweldig en vervelen niet. Hieronder nog een vage auto van het merk Will, ze hebben nog vreemder spul.
1.jpg
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door HondArd »

Ik denk dat ik stiekum blij ben dat we die hier niet tegenkomen. Zo'n trieste neus word je spontaan verdrietig van. Die koplampen doen me trouwens aan dit denken.
Afbeelding
"The closest to reality car that money can buy"
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door weer een forummer »

O, een Will Cypha! :thumbup: Waarom houden die Japanners alle leuke Japanse auto's toch voor zichzelf? :cry:

Alvast een voorproefje op de site waar ik mee bezig ben.

Afbeelding

Ja, ook deze heb ik in de verzameling...
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door ViveLaFrance »

Ik vraag mezelf iets af, namelijk waarom ik überhaupt in dit topic kijk? Elke keer is een teleurstelling....
Vive la France, Vive la Différence
weer een forummer
.
.
Berichten: 2458
Lid geworden op: 14 feb 2010, 22:27
Contacteer:

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door weer een forummer »

ChrisRenault schreef:Ik vraag mezelf iets af, namelijk waarom ik überhaupt in dit topic kijk? Elke keer is een teleurstelling....
O, wat lelijk! :devil:
ViveLaFrance
.
.
Berichten: 13300
Lid geworden op: 10 feb 2010, 20:10
Locatie: Groningen/Haren

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door ViveLaFrance »

weer een forummer schreef:
ChrisRenault schreef:Ik vraag mezelf iets af, namelijk waarom ik überhaupt in dit topic kijk? Elke keer is een teleurstelling....
O, wat lelijk! :devil:
Duivel is nergens voor nodig Bert, niemand zal het je kwalijk nemen als je dat vaak denkt in dit topic ;)
Vive la France, Vive la Différence
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door Leeuw »

die hond :D
Maar het is juist een een erg frisse en leuke auto, niet droevig. formaatje Aygo
Gebruikersavatar
Leeuw
.
.
Berichten: 5728
Lid geworden op: 07 feb 2010, 20:31

Re: Tsukuba en omstreken.

Bericht door Leeuw »

Hier één van de vele Skylines en lekkere Subaru, deze is overigens redelijk standaard. Staat achter ons hotelletje in Kyoto.
4.jpg
Plaats reactie