Chris Harris test rijdersauto's.

Plaats hier de online filmpjes die we moeten zien.
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door Jurjen »

Line up:

Porsche GT3 RS, Ferrari 430 Scuderia, Prodrive Impreza WRC, Mini Works GP, Mugen Honda, etc...

pt1:



pt2:



Ik genoot er stiekem het meest van toen hij de Mugen een 'utter load of sh*t' noemt en het kopen ervan net zo verstandig als het verbranden van 36000 pond aan cash geld :pompom:
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door HondArd »

Zoveel mensen, zoveel meningen.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door Jurjen »

HondArd schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen.
Het gaat hier ook alleen maar over DE autojournalist van dit moment.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door HondArd »

Jurjen schreef:
HondArd schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen.
Het gaat hier ook alleen maar over DE autojournalist van dit moment.
Dat is jouw mening.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door WizardOfOss »

Als ik dat stukje zo zie kan ik hem ook moeilijk ongelijk geven...
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door Jurjen »

HondArd schreef:
Jurjen schreef:
HondArd schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen.
Het gaat hier ook alleen maar over DE autojournalist van dit moment.
Dat is jouw mening.
Alles wat ik schrijf is mijn mening Ard. Toevallig word deze wel gedeelt door erg veel mensen. Laat je nu even niet bedonderen omdat hij toevallig wat slechts zegt over een Honda, dat is een geintje van mij natuurlijk.

Harris is de enige persoon die fatsoenlijk genoeg kan rijden en presenteren om het gevoel wat een auto geeft over te kunnen brengen op beeld en tekst. Fantastisch.
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door HondArd »

Dat kan allemaal wel zo zijn Jurjen maar wie zijn dan die "veel mensen"? Toch niet DF wat gewoon een te beperkt referentiekader is ook als het op scheur-ijzers aankomt? En ik kan kritiek op Honda best hebben (ze hadden nog steeds die FD2 vast in Europa moeten leveren en die FN2 moeten wippen), maar als je de woorden shit en dergelijke in de mond neemt om een auto te beschrijven komt dat alles behalve objectief over. Duidelijk is het wel maar het doet mij meer denken aan iemand die Jeremy Clarckson probeert te immiteren waarmee je alleen maar aantoont dat je een eigen stijl qua beschrijven totaal ontbeert.
En als je wel kan klagen over de belabberde zitpositie in de Civic, waarom dan niet over die in de Mercedes? Die heeft een te pompues stuurwiel wat nooit lekker in de hand ligt en een stoel die ter ver uit het lood ten opzichte van het stuur staat. En zo die zitpositie bekeken zit hij zo dicht op het stuur dat ik me afvraag of hij in zijn enthausiasmie niet gewoon glashard aan het liegen is over de AMG. In de Lotus lijkt hij veel lekkerder te zitten (en daar lijkt hij inderdaad erg eerlijk over te zijn). Maar nee, geen negatieve woorden over Mercedes dus dan heb ik echt wel een geldige redenen om aan jouw claim (DE autojournalist) te twijfelen. Dat daar dan toevallig een Honda aan te pas moet komen is dus puur toeval en heeft niets maar dan ook NIETS met mijn persoonlijke (merk)voorkeur te maken.
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
WizardOfOss
.
.
Berichten: 11719
Lid geworden op: 09 feb 2010, 23:29
Locatie: Drie keer raden...
Contacteer:

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door WizardOfOss »

Tsja, toch vreemd. Ken de beste man ook niet zo goed, maar over het geheel praat ie heel rustig en redelijk over auto's, mooie afweging tussen enthousiasme en nuchterheid. Hij heeft niks tegen een betaalbare hot hatch, zie de Megane. Hij heeft niks tegen Japanse auto's, zie de Evo. Maar blijkbaar voert ie dan wel een hetze tegen Honda? Zou het niet zo kunnen zijn dat de Civic gewoon enorm tegenvalt, zeker in dit gezelschap?

Wat betreft die CLK Black Series, daar loopt volgens mij elke autojournalist totaal mee weg, wordt door zo ongeveer iedereen gezien als de beste AMG ooit. Misschien is ie dan ook wel echt zo geweldig? Met wellicht een paar mindere puntjes (wat sowieso nog heel persoonlijk kan zijn), maar meer dan genoeg om dat te doen vergeten. Wat heeft de Civic te bieden om z'n vele tekortkomingen te compenseren?
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!
Gebruikersavatar
Jurjen
.
.
Berichten: 1945
Lid geworden op: 10 feb 2010, 17:19
Locatie: Amsterdam

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door Jurjen »

Haha, Chris Harris afdoen als een Clarkson imitator. Moet niet gekker worden hier, haha. Wie die andere mensen zijn doet er overigens niet toe.

Bekijk even zijn filmpjes van toen hij nog bij Autocar (niet toevallig een van de beste magazines), Drivers Republic, en nu bij EVO zijn werk aan het doen is. Zo'n Mercedes zit trouwens zalig. Ik snap niet waarom die niet goed kan zijn volgens jou?
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Chris Harris test rijdersauto's.

Bericht door HondArd »

Ik heb ooit een item bij Fifth Gear gezien waarin Jason Plato de CLK AMG Black series beschreef, en die was niet zo te spreken over dat stuur en die zitpositie in die auto. Voor de rest was hij wel te spreken over die auto, maar die puntjes van kritiek zorgden er wel voor dat het als geheel zeer objectief overkwam.
En over de tekortkomingen van de Civic? Er zwerft hier ook een filmpje rond van iemand die het wel naar zijn zin heeft in precies dezelfde auto.
"The closest to reality car that money can buy"
Plaats reactie