Voetbal

Ja, lekker met een biertje in de kantine voor de 3e helft
ViveLaFrance
.
.

Re: Voetbal

Bericht door ViveLaFrance » 06 jun 2020, 01:25

Een rechter moet dus duidelijk maken dat de KNVB de regels heeft toegepast :lol:
AZ werd al snel solidair genoemd, maar probeerde toch nog even de koppositie af te dwingen via de UEFA.

Wat betreft die poppen, ach ja, Aziaten doen altijd alsof ze preuts zijn, maar ondertussen... Japan staat ook bekend om hun bizarre, ordinaire tv-shows.
Vive la France, Vive la Différence

ViveLaFrance
.
.

Bericht door ViveLaFrance » 28 jun 2020, 17:58

Het voetbal ligt al lang stil in Nederland, maar de media hebben weer eens wat anders te bespreken dan de VI-rel. Arjen Robben maakt namelijk een comeback bij FC Groningen, de club die hem liet debuteren. Martin Drent was geëmotioneerd tijdens de persconferentie vanmiddag. Oud-directeur Hans Nijland noemt het een megastunt van dé FC en vergelijkt het zelfs met de terugkeer van Cruijff bij Ajax.

Ik vind het erg leuk voor de club en hoop voor Arjen dat hij in staat is om wedstrijden te kunnen spelen. De romantiek van de Eredivisie is tegelijkertijd ook diens armoede, want laten we eerlijk zijn, mocht hij gaan spelen dan had daar natuurlijk een jongere speler moeten staan. Te vaak nog vertrouwen Nederlandse clubs op de oudjes. Hoe goed ze ook zijn, voor de continuïteit binnen de club is het niet altijd handig.
Vive la France, Vive la Différence

WizardOfOss
.
.
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 28 jun 2020, 21:19

Het hangt ook wel een beetje af van het type speler, en diens rol binnen het geheel. Kijk naar Feyenoord: ik denk dat je gerust kan stellen dat Kuyt een sleutelrol vervulde bij hun kampioenschap, iemand die de gehele ploeg naar een hoger plan trok. Idem in een verder verleden Rijkaard bij Ajax. Spelers waaraan de jonkies zich konden optrekken. Bij een van Persie had ik dat gevoel veel minder, en Huntelaar zit er bij Ajax puur bij omdat hij nog steeds doelpunten maakt. En het heeft mij nooit verbaasd dat er nooit serieus sprake van is geweest van een terugkeer van van der Vaart.

Qua persoonlijkheid denk ik dat Robben ook zeker zo'n positieve rol kan spelen, wat meer de vraag zal zijn is hoe het met zijn fysieke gesteldheid zit. Want die rol als voorbeeld voor de jeugd is snel uitgespeeld als hij het op het veld niet volledig kan waarmaken. Maar als hij dat nog steeds kan, dan wordt het vast weer genieten....
He who shall be last, shall be sideways and smiling!

Filmpjes van mijn reizen!

Plaats reactie