Wat doen we in het dagelijkse leven?

Weet je niet waar je onderwerp hoort? Post hem hier
Gebruikersavatar
HondArd
.
.
Berichten: 5198
Lid geworden op: 09 feb 2010, 20:04
Locatie: RundumHausen

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door HondArd »

Ben een hele tijd weggeweest, wat wat mede te maken heeft gehad met wat me vorig jaar 15 november is overkomen. Na 20 jaar trouwe dienst kreeg ik mijn ontslag en moest op zoek naar wat anders. Gelukkig zat er een goede regeling aan vast (kreeg onder andere mijn salaris tot april) maar het bleef alles bij elkaar wel zuur. Dat "zoeken naar wat anders" duurde tot half/eind april toen ik een andere baan kreeg bij een groot bedrijf in Dordrecht. Ondanks dat het in ploegendienst is en op uitzendbasis bevalt het werk me wel prima. En met een beetje creatief omgaan met de reistijden sta ik niet/nauwelijks in de file, terwijl het rondom de Moerdijkbrug vaak akelig kan spoken. Dordrecht is, als het meezit (vaker wel dan niet), vrij dichtbij.
Ik heb Leuke collega's, veel bijgeleerd en afgelopen jaar kon ik daarom heel vaak het nuttige met het aangename verenigen: mijn oldtimer mocht flink aan de bak. En alles bij elkaar deed hij het niet verkeerd. Moest wel de bobines vervangen maar dat was ook het enige ongeplande onderhoud. Het ding heeft verder geen klap verkeerd gedaan. Nu is het weer voor drie maanden met de auto, maar dat geeft me de gelegenheid om mijn hele CD collectie er weer eens doorheen te jagen (als ik dat al niet in de nachtdiensten op het laboratorium doe).
"The closest to reality car that money can buy"
Gebruikersavatar
Martin
.
.
Berichten: 2927
Lid geworden op: 09 feb 2010, 21:55

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door Martin »

Ard, dat is best heftig. Mooi dat je weer een fijne werkplek hebt gevonden. Een andere bedrijf geeft inderdaad de kans om bij te leren en andere mensen te leren kennen.
Stap eens op de fiets
Gebruikersavatar
nvdw
.
.
Berichten: 3093
Lid geworden op: 24 aug 2011, 00:26
Locatie: NEEN
Contacteer:

Re: Wat doen we in het dagelijkse leven?

Bericht door nvdw »

Hee Ard! Ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n situatie enorm veel spanning oplevert, zeker naar het einde van de 'deadline' toe.

Ik mag dan meteen even mijn eerdere plempsel in dit topic corrigeren want er is WEL nieuws: ik werk sinds deze maand voor 28 van de 40 uur op kantoor. Dat was wel weer even wennen hoor - en het solliciteren ook! :clown:
"I really liked John Wayne in The Searchers. Because he was RACIST"
Plaats reactie